יום שבת, 17 בינואר 2015

מי צריך אשרות כניסה לחו"ל?

אם חשקה נפשכם לטוס לשופינג בניו יורק, אם אתם מעוניינים לנסוע לוועידת עסקים בסין או אם רק עכשיו השתחררתם מהצבא ואתם חושקים על הטיול הגדול בהודו – חשוב שתיקחו בחשבון שמלבד, כרטיסי הטיסה והמזוודה שלכם תזדקקו לאלמנט נוסף – אשרת כניסה למדינה.


עבור מי שעדיין לא שמע על המושג אשרת כניסה או שמסיבות שונות לא יצא לו להתעניין או להתעמק בנושא,  חשוב לציין שאשרת כניסה הקרויה גם ויזה, הינה מסמך אשר מאפשר כניסה של אזרח מדינה מסוימת למדינה אחרת. אותו מסמך מהווה כאישור הסכמה של אותה מדינת היעד לאפשר למחזיק הויזה לבקר בה.


מי זקוק לוויזה?

  •          אנשים אשר מעוניינים לצאת לטיול קצר או ארוך באותן המדינות אליהן נדרשת אשרת כניסה.
  •               אנשי עסקים ובעלי עסקים אשר נוסעים לצורך עסקיהם לאחת מאותן המדינות.
  •          צעירים אשר מעוניינים לעבוד משך תקופה באחת מאותן מדינות.
  •              סטודנטים המעוניינים ללמוד באחת מאותן המדינות.
כאן חשוב לציין שקיימים הבדלים בין אשרת כניסה עבור תייר לבין אשרת עבודה או אשרת לימודים.


באלו מדינות תחויבו באשרת כניסה?  

בין המדינות אשר מחייבות באשרת כניסה ניתן לציין את: ארצות הברית, סין, הודו, אוסטרליה, תאילנד, ונצואלה ונפאל. ישנן מדינות נוספות המחייבות אשרת את התיירים הישראלים באשרת כניסה, לכן, כדאי לוודא פרט זה בטרם רכישת כרטיס הטיסה ותכנון הנסיעה.

כאן תוכלו לקרוא פרטים מעניינים נוספים לגבי אשרות כניסה וכל מה שתצטרכו לעשות בכדי להוציא אותן.


מתכוננים לטוס למדינה מסוימת? לא בטוחים אם אתם צריכים אשרת כניסה או לא? כאן תוכלו לקרוא על אפליקציה חדשה אשר תסייע לכם בקבלת המידע.

יום חמישי, 15 בינואר 2015

תערוכות בסין

בעוד אצלנו גשום וקר ואנשים רבים מתקשים להיפרד מהתנורים והשמיכות ולצאת מהבית - בסין, החודשים החורפיים ינואר ופברואר נחשבים לפעילים במיוחד ובמהלכם נערכים מגוון רחב של אירועים עסקיים ברחבי המדינה - תערוכות, ועידות, כנסים ועוד מגוון רחב של אירועים בינלאומיים מרובי תכנים ומרובי משתתפים. 

בין האירועים הבולטים של תקופה זאת ניתן לציין את שבוע האופנה הצבעוני של הונג קונג, תערוכת ה"מתחתנים" הגדולה, את ועידת הכלכלה וזה כמובן רק דוגמאות קטנות מבין עשרות רבות של אירועים בסדרי גודל כאלו ואחרים.

בעלי עסקים רבים מרחבי העולם, עולים בכל שנה על מטוס בדרך לסין במטרה, להתעדכן, להתחדש, ללמוד ואולי גם למצוא הזדמנויות חדשות ואטרקטיביות לפיתוח והגדלת העסק.

אז אם גם אתם בעלי עסק אשר לא מעוניינים להישאר מחוץ לעניינים ומעוניינים להשתתף בכל האירועים העסקיים הכי חמים ועדכניים בעולם, זה בדיוק הזמן שלכם לטוס לסין.

לרשימת התערוכות


ב"דדו שירותי תיירות" ינפיקו עבורכם אשרת כניסה לסין בצורה מהירה, קלה ונוחה, מבלי שתצטרכו להשקיע כל מאמץ. אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לייעץ, להשיב על שאלות ולהציע לכם כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים אודות השירותים של דדו