יום שלישי, 10 בפברואר 2015

איך מוציאים ויזה לארצות הברית בקלות ובמהירות?

אם אתם אזרחי ישראל, אשר מעוניינים לטוס לארץ הברית ולו רק לצורך עצירת ביניים, אתם צריכים לקחת בחשבון כי אתם חייבים להחזיק ברשותכם ויזה תקפה, אשר תהווה אישור כניסה למדינה.



במידה ואתם מעוניינים להוציא ויזה באופן עצמאי, אתם חייבים לקחת בחשבון כי הנכם עתידים להתמודד עם מילוי של טפסים ארוכים ומורכבים אשר רובם בשפה האנגלית - כאשר, בכדי לקבל את הוויזה כל אותם הטפסים צריכים להיות מלאים בצורה מדויקת ונכונה.
במידה והצלחתם לעבור את שלב מילוי הטפסים הקשה והמתיש מבלי לטעות או להתבלבל, תוזמנו לריאיון בשגרירות.
במידה ונכשלתם במילוי הפרטים, מה שקורה לעתים קרובות, קיים סיכוי גבוה שבקשתכם תדחה ואז תדרשו לחכות כחצי שנה לפני תחילת כל התהליך מחדש.
כמובן, שגם אם צלחתם בשלום את שלב הטפסים ואתם מזומנים לראיון בשגרירות, זה עדיין לא אומר שהוויזה כבר בידיים שלכם או שהגיע הזמן לארוז מזוודה. אנשים רבים מגיעים לא מוכנים לשלב הריאיון, נכשלים בו ובסופו של דבר לא מקבלים את אשרת הכניסה הנכספת.

בכדי לצלוח את דרך החתחתים הזאת ולקבל ויזה לארצות הברית בזמן, תוכלו לעשות מעשה אשר בכוחו לקצר ולייעל תהליכים באופן חד משמעי. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת דדו שירותי תיירות.
הצוות המקצועי והאדיב של החברה, ילווה אתכם לאורך כל השלבים בדרך לקבלת הוויזה המבוקשת.
השירותים של דדו שירותי תיירות יאפשרו לכם להימנע מנסיעות מיותרות, משבירת הראש ומאמצים מיותרים על מילוי טפסים מסובכים בשפה האנגלית – בדדו שירותי תיירות ימלאו את הטפסים בעבורכם.
בנוסף על כך, תוכלו להיות שקטים ורגועים בידיעה שלראיון בשגרירות אתם מגיעים מוכנים - זאת מכיוון שצוות העובדים של דדו מתמחה בהכנה לקראת ראיונות אלו.
אז למה אתם מחכים? אם אתם מעוניינים לקבל ויזה לארצות הברית – צרו קשר עוד היום עם דדו שירותי תיירות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה